Ekrany do składania cyfrowych podpisów są już dostępne w 56 placówkach. Podpis złożony na ekranie umożliwia m.in. wpłatę i wypłatę gotówki, czy złożenie dyspozycji przelewu.
- Wdrażane przez nas rozwiązanie skraca czas obsługi co wpływa na większą satysfakcję klientów, a jednocześnie wprowadza w sposób automatyczny pełny elektroniczny obieg dokumentów i pozwala na znaczącą redukcję zużywanego papieru. Naszym celem jest dalsze wzmacnianie wizerunku PKO Banku Polskiego jako instytucji nowoczesnej, zaawansowanej technologicznie, ale również wprowadzającej proekologiczne rozwiązania. Digitalizacja procesów jest jednym z kluczowych elementów strategii „PKO Bank Przyszłości - mówi Bartłomiej Wypchło, dyrektor Departamentu Sieci i Wsparcia Sprzedaży.
Od kilku lat bank pracuje nad tym, by zmniejszyć zużycie papieru w placówkach. Wprowadzono m.in. autoryzację 23 operacji kodami SMS czy możliwość przesyłania wybranych dokumentów drogą elektroniczną - m.in. skanu polisy ubezpieczeniowej do kredytu hipotecznego, czy legitymacji studenckiej.
Jak informuje PKO BP, w pierwszej połowie 2019 roku bank kupił o ponad 50 proc. mniej pudeł niż w analogicznym okresie 2016 roku. Dzięki temu oszczędził już 3,82 ha lasu.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl