O awarii bank informuje na swojej stronie internetowej. Transakcje kartami płatniczymi wykonane w środę wieczorem mogły nie zostać zrealizowane. Rachunki klientów, mimo to obciążono.
- Co się dzieje? Nie jestem w stanie zapłacić za zakupy, a pieniądze z konta zostały pobrane! - pisze na Facebooku klientka banku.
- Na poważnie mam czekać kilka dni na zwrot pieniędzy, które ing zdjęło mi z konta, a i tak musiałem płacić gotówką w sklepie? Toż to żenada - dodaje inny klient.
"Mimo odrzucania transakcji, niesłusznie obciążaliśmy rachunki. Powstałe w ten sposób blokady sukcesywnie i automatycznie usuwamy. Przewidujemy, że w przypadku transakcji przeprowadzonych w bankomatach naszego banku potrwa to do jutra" - czytamy w komunikacie banku.
W przypadku wątpliwości bank odsyła klientów do zadawania pytań przez serwis bankowości elektronicznej.
Czytaj też: Elektrobudowa naruszyła umowę z ING Bankiem Śląskim
"Przepraszamy za problemy i niedogodności" - czytamy w komunikacie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl