Z dokonaniem przelewów, sprawdzenia salda czy wykonaniem innych operacji bankowych mogą mieć problemy klienci drugiego największego banku w Polsce, a więc w Pekao. Do awarii lub przerw technicznych przyznały się też ING Bank Śląski, Alior Bank, Millennium, BGŻ BNP Paribas i Getin Bank.
Na Facebooku Pekao poinformowało, że "logowanie do Pekao24 oraz PeoPay jest utrudnione. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej".
Z kolei na stronie internetowej ING Banku Śląskiego pojawił się komunikat: "Między godziną 12:00 a 13:00 występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej naszego banku. W tej chwili nasze systemy działają. Chwilowo nie ma dostępu do historii transakcji oraz analizy wydatków. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu".
Do chwilowych utrudnień w dostępie do bankowości internetowej przyznaje się Alior Bank. Zastrzega jednak, że transakcje wykonywane kartami płatniczymi odbywała się w niezakłócony sposób.
Problemy z bankowością mobilną pojawiły się z kolei w Banku Millennium.
Czasowe ograniczenia pojawiły się również na platformach Pl@net, Biznes Pl@net i GOmobile, które umożliwiają dostęp do kont w BGŻ BNP Paribas.
"Informujemy, że z system bankowości internetowej Pl@net jest chwilowo niedostępny. Pracujemy nad przywróceniem działania systemu. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy" - informuje bank.
"Chwilowe utrudnienia w dostępie do bankowości internetowej i mobilnej" - zgłosił też Getin Bank.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl