Od późnych godzin porannych nie działa system bankowości internetowej Banku Millennium. Do godziny 18 nie można posługiwać się niektórymi kartami banku, nie można też zrealizować zleceń w oddziałach - podała TVN24.
Według komunikatu na stronach internetowych banku, system miał zacząć działać o godz. 13, jednak o godz. 13.30 nadal nie był on dostępny, a nowy komunikat na stronie internetowej informował, że "w związku z problemami telekomunikacyjnymi system Millenet będzie niedostępny dla użytkowników we wtorek, 7 sierpnia do godz. 18.00.
Agnieszka Zygo z biura prasowego Banku Millennium przyznała, że pojawił się problem na łączach telekomunikacyjnych i obecnie trwa jego usuwanie. Potwierdziła, że poza brakiem dostępu do bankowości internetowej klienci mogą mieć problemy z posługiwaniem się częścią kart, zaś oddziały banku pracują w systemie off-line i nie realizują zleceń, w tym wypłat.
_ Według stanu na 31 lipca, na platformie internetowej banku zarejestrowanych było 556 tys. indywidualnych klientów. _
Pod koniec lipca br. Bank Millennium informował w komunikacie prasowym, że jego system bankowości internetowej dla klientów indywidualnych został po raz trzeci uznany za najlepszy w Polsce w światowym konkursie na najlepsze banki internetowe - "World's Best Internet Banks", organizowanym przez międzynarodowy magazyn finansowy Global Finance.