Bank BGŻ BNP Paribas zamyka do 14 listopada swoje oddziały. W tym czasie nie będzie się można również zalogować do kont i wykonywać żadnych operacji. Nie sprawdzimy również salda w bankomacie.
Od 10 listopada, od godz. 14 nieczynne będą wszystkie oddziały banku BGŻ BNP Paribas. Bankowość elektroniczna i telefoniczna - zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm - przestanie działać od godz. 18. Przerwa potrwa do 14 listopada, do godz. 8 rano.
W poniedziałek rano klienci banku będą mogli korzystać z systemu Pl@net. Podczas pierwszego logowania należy użyć dotychczasowej nazwy użytkownika, a na numer telefonu, na który obecnie przychodzą do klientów SMS-y do potwierdzania transakcji w eBGŻ, przyjdzie hasło startowe do systemu Pl@net. Po jego wprowadzeniu będzie trzeba wpisać nowe hasło.
Bank zapewnia, że nie będzie problemów z płatnościami kartą i wypłatami gotówki z bankomatów.
Z uwagi na ograniczenie pracy oddziałów i bankowości elektronicznej zlecenia przelewów, w tym do ZUS, powinny zostać dokonane odpowiednio wcześniej, najlepiej do 9 listopada. Podczas długiego weekendu nie będzie możliwości sprawdzenia w bankomatach salda uwzględniającego transakcje zawarte w trakcie weekendu migracyjnego.
Ograniczona będzie funkcjonalność infolinii - klient nie zrealizuje operacji na rachunku, ale w razie potrzeby może zablokować kartę i uzyskać też informację o ofercie.
Bank uruchomił dodatkową infolinię: (22) 548-29-35, gdzie udzielane są odpowiedzi na pytania związane z łączeniem systemów. Podczas weekendu 10-14 listopada oraz tuż po nim wzmocniona zostanie również obsada centrum telefonicznego, dostępnego pod standardowym numerem: 801-321-123 lub (+48 22) 566-99-99 (dla połączeń z zagranicy) - koszt połączenia wg stawek operatora.
Przerwa ta związana jest finałem fuzji operacyjnej, czyli scalenia i ujednolicenia obsługi połączonych wcześniej Banków BGŻ i BNP Paribas Banku Polska. Dzięki wprowadzonym zmianom bank uprości i całkowicie ujednolici obsługę wszystkich klientów.