Bank Śląski dzięki nowej ofercie dla klientów detalicznych zamierza w tym roku zwiększyć swój udział w rynku rachunków osobistych do 9 proc. z obecnych 8 proc. - poinformował w poniedziałek dziennikarzy Bohdan Mierzwiński, dyrektor w BSK.
'Bank Śląski chce zwiększyć w tym roku swój udział w rynku ROR-ów do 9 proc. W tym roku zamierzamy także otworzyć 25 placówek bankowości detalicznej Stareo i kolejne 50 bankomatów' - powiedział na konferencji prasowej Mierzwiński.
Od poniedziałku Bank Śląski wprowadził nową strategię usług detalicznych, kierowaną do grup klientów wyodrębnionych według wielkości wpływów na konto.
Bank Śląski zamierza zwiększyć swój udział w rynku usług detalicznych między innymi dzięki nowej ofercie produktowej, wielu kanałom dystrybucji oraz sprzedaży produktów BSK przez agentów Nationale-Nederlanden.
Obecny na konferencji prasowej prezes banku Marian Czakański poinformował, że żaden z klientów BSK nie stracił pieniędzy na skutek możliwości dostępu do kont osobistych osób trzecich za pośrednictwem telefonicznej usługi 'Halo Śląski'.
Przez pół roku niepowołane osoby mogły dostać się do informacji o stanie kont w Banku Śląskim, korzystając z usługi telefonicznego zarządzania swoim rachunkiem 'Halo Śląski'.
Bankowcy bowiem nadali wszystkim taki sam PIN - pięć jedynek - informując, że numer należy zmienić samodzielnie, czego część klientów nie zrobiła.