"Nasz biznesplan zakłada, że pozyskamy 10 tysięcy klientów w ciągu roku. W 2005 roku przypis składki z tego tytułu może wynieść 3-5 mln zł" - powiedział na czwartkowej konferencji prasowej Franz Fuchs, prezes Compensy.
"Spodziewamy się, że za trzy-cztery lata będzie to ważny kanał dystrybucji naszych produktów" - dodał.
W sieci oferowane będą ubezpieczenia OC, AC, NNW i Assistance. Klientom mBanku będzie przysługiwała 10-proc. zniżka.
Obecnie udział Compensy w rynku ubezpieczeń komunikacyjnych wynosi 2-3 proc.
Fuchs powiedział, że w tym roku przypis składki w ubezpieczeniach majątkowych Compensy może wynieść 370 mln zł.
W 2004 roku towarzystwo majątkowe z grupy Compensa zebrało 330,1 mln zł składek (o 30,6 proc. więcej niż w 2003 roku).
mBank od połowy 2003 roku sprzedaje ubezpieczenia podróżne i majątkowe Generali. Nie wyklucza, że w przyszłości będzie sprzedawać produkty również innych ubezpieczycieli.
mBank ma w tej chwili 850.000 klientów. Przedstawiciele banku szacują, że do końca roku liczba ta wzrośnie do miliona.