*Eurobank został strategicznym partnerem Premium Club, największego w Polsce programu lojalnościowego. Pierwsze wspólne karty kredytowe zostaną wprowadzone na początku przyszłego roku. *
Bank planuje wprowadzić dwie karty kredytowe wspólnie z Premium Club. Klienci płacą nią w sieciach Statoil, restauracjach PizzaHut, KFC czy w Link4 otrzymują dodatkowe punkty, które mogą później wymienić na inny produkt wybrany ze specjalnego katalogu. Nowy partner to jednak dopiero wstęp do szeregu działań Eurobanku zaplanowanych na przyszły rok.
_ Do tej pory głównym partnerem Premium Club był Bank BPH. Wspólne karty obu firm będą honorowane do końca terminu ich ważności. _ ,,Zamierzamy zwiększyć sieć sprzedaży, zarówno własnych punktów jak i franczyzowych. Liczba placówek banku wzrośnie z obecnych 270 do 340 na koniec 2008 roku. W przypadku punktów franczyzowych zwiększymy ich liczbę z 33 do 140" - zapowiada Maciej Szczechura, wiceprezes banku.
Bank rozpoczął również sprzedaż kredytów hipotecznych głównie poprzez przedstawicieli mobilnych. ,,Od przyszłego roku chcemy utworzyć sieć sprzedaży dedykowaną wyłącznie na ten cel, zlokalizowanych głównie w większych miastach" - dodaje wiceprezes.
Karty kredytowe, kredyty hipoteczne i gotówkowe - to trzy podstawowe strategiczne obszary rynku na którym zamierza umocnić swoją pozycję Eurobank. Nadal ma być rozwijana również współpraca z partnerami ratalnymi. Bank pozyskał ostatnio sieć sklepów RTV AGD Eldom, a także rozszerzył współpracę z takimi firmami jak Zepter czy wydawnictwo Bertelsmann.