Tytuł „Bank doceniony przez Klientów" przyznawany jest w czterech kategoriach: „Satysfakcja”, „Ocena punktów styku”, „Ocena opłat i prowizji” oraz „Produkty”. To, co wyróżniło Getin Bank w pierwszej z nich, to niskie opłaty lub ich brak, a także dobra oferta kredytu gotówkowego - dzięki temu bank zajął III miejsce. Podobnie w kategorii „Ocena opłat i prowizji” Klienci uplasowali Getin Bank na III pozycji. Docenili oni przede wszystkim łatwiejszy dostęp do informacji o opłatach i prowizjach oraz odpowiednio wczesne informowanie o zmianie opłat i prowizji. W kategorii „Ocena punktów styku” ocenili jakość funkcjonowania kanałów komunikacji z bankiem, w efekcie czego bank zajął III miejsce. Ocenie poddano m.in. wizytę w oddziale, podczas której Klienci Getin Banku docenili kompetencje i profesjonalizm pracowników. W kategorii „Produkty” wyróżniono kartę płatniczą oraz kartę kredytową – również i tutaj bank zajął III miejsce.
- Tytuł „Bank doceniony przez Klientów" jest dla nas wiarygodnym wyróżnieniem potwierdzającym zadowolenie Klientów. To badanie, w którym bezpośrednio wyrażają swoją opinię. Cieszy nas, że Getin Bank znalazł się w czołówce każdej z ocenianych kategorii. Naszą misją jest stała poprawa usług i produktów oferowanych Klientom. Ponowne zdobycie tego tytułu to dowód na to, że nasza praca przynosi zamierzone efekty, a poziom satysfakcji Klientów wciąż rośnie. To dla nas najlepsza motywacja - mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku.
W prestiżowych rankingach Getin Bank regularnie zdobywa nagrody za wysoką jakość obsługi. We wrześniu po raz kolejny znalazł się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. W tej jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce Getin Bank został nagrodzony aż w trzech kategoriach: zajął drugie miejsce w kategoriach „Banki w Internecie” i „Bankowość mobilna” oraz trzecie miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego”. W rankingu Złoty Bankier, organizowanym w kwietniu przez Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl, Getin Bank zajął drugie miejsce w kategorii głównej Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi. Bank został także doceniony w obszarze bezpieczeństwa: uplasował się na trzeciej pozycji w kategorii Bezpieczny Bank – Najlepsze praktyki.