Spośród nich 64 proc. poszukuje w sieci wzmianek na temat nowych rozwiązań i produktów, zaś ponad połowa uzupełnia w niej wiadomości uzyskane wcześniej w innych źródłach - wynika z badań przeprowadzonych przez Gemius na zlecenie Google.
Co drugi internauta porównuje w internecie ceny, podczas gdy w placówkach instytucji finansowych dokładnych informacji poszukuje 58 proc. klientów, a zaledwie jedna trzecia decyduje się na kontakt telefoniczny. Nowości na rynku usług i produktów finansowych poszukuje w sieci ponad 60 proc. klientów.
( http://static1.money.pl/i/a/66/12610.jpeg Do czego potrzebujemy internetu )
Do czego potrzebujemy internetu
Bardzo często internet jest miejscem, gdzie uzupełnia się wiedzę zdobytą w innych źródłach. Regułą stało się poszukiwanie w sieci informacji zasłyszanych w reklamach telewizyjno-radiowych, czy prasowych.
Zaledwie co piaty klient trafia do oddziałów bezpośrednio sprzed telewizora, podczas gdy sprzed monitora komputera - co drugi.
Najwięcej informacji i najczęściej korzystają z wyszukiwania informacji finansowych w sieci użytkownicy w wieku od 18 do 24 lat.