mBank wprowadza nowy format placówek zlokalizowanych w centrach handlowych. W ciągu kilku lat zainwestuje w ten projekt ponad 70 mln zł, a docelowe oszczędności z reorganizacji sieci przekroczą 50 mln zł rocznie - poinformował bank w komunikacie prasowym.
mBank podał, że licząca obecnie 178 placówek sieć sprzedaży zostanie podzielona według sprawowanych funkcji na dwa rodzaje lokalizacji - w centrach handlowych powstaną _ lekkie oddziały _, zapewniające obsługę w podstawowym zakresie, natomiast w budynkach biurowych zostaną uruchomiane centra doradcze, z kompleksową obsługą.
Premierowa _ lekka placówka _ została właśnie otwarta w Łodzi, z kolei centrum doradcze funkcjonuje w Szczecinie od czerwca 2014 r.
_ - Inwestycja w ramach sieci sprzedaży banku, zaplanowana do 2018 roku, przyczyni się do optymalnego dostosowania oddziałów bankowych do potrzeb współczesnego - często mobilnego - klienta _ - napisano w komunikacie.
_ - Projekt warty ponad 70 mln zł nie tylko pozytywnie przełoży się na akwizycję, ale docelowo przyniesie też oszczędności na poziomie ponad 50 mln zł rocznie, m.in. dzięki lepszemu zarządzaniu wynajmowanymi powierzchniami _ - dodano.
Bank poinfomrował, że liczba dostępnych dla klientów detalicznych placówek nie zmieni się. Będą one przystosowane do obsługi wszystkich klientów: detalicznych, korporacyjnych i private banking. Nowe formaty placówek pojawić się mają w 87 miastach Polski.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1453708800&de=1454085000&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=oil.z&colors%5B0%5D=%230082ff&fg=1&tid=0&w=605&h=284&cm=0&lp=1"/>