. Będę bardzo wdzięczny, jeśli zechcą Państwo poinformować o tym swoich czytelników, wśród których jest duża rzesza klientów naszego banku.
Prace serwisowe rozpoczną się 6 października (sobota) o godzinie 23,00, zakończą się natomiast o 6,00 następnego dnia. Termin ten został wybrany bardzo starannie – w tym czasie nasi klienci przeprowadzają minimalną ilość operacji kartowych. Dlatego właśnie podczas nocy z soboty na niedzielę, przez siedem godzin, zawiesimy obsługę kart płatniczych wydanych przez były Bank Zachodni. W tym czasie nie będzie można wypłacać gotówki przy pomocy wszystkich kart (elektronicznych i embossowanych – tłoczonych) wydanych przez były Bank Zachodni, zarówno w naszych bankomatach, jak i bankomatach innych banków. Posiadacze elektronicznych kart płatniczych (Visa Electron, Maestro, Euro<26 Visa Electron) wydanych przez były Bank Zachodni nie będą mogli płacić nimi za zakupy i usługi, możliwe będzie natomiast realizowanie płatności kartami typu Visa Classic, Visa Business, Eurocard/Mastercard Business Gold, choć i w tym przypadku mogą występować niedogodności. Utrudnione będzie ponadto korzystanie z sieci bankomatów Banku
Zachodniego WBK na terenie całej Polski – podczas siedmiu nocnych godzin z soboty na niedzielę będzie nieczynne około 180 z 540 urządzeń należących do Banku Zachodniego WBK.
Termin przeprowadzenia prac serwisowych wyznaczono na dni wolne od pracy, w okresie, gdy zdecydowana większość punktów usługowych i sklepów, w których płatności można regulować kartami jest nieczynna, a klienci banku rzadko korzystają z bankomatów. Mamy nadzieję, że przeprowadzenie prac w tym terminie nie będzie uciążliwe dla zdecydowanej większości naszych klientów. Osoby, które jednak doświadczą problemów związanych z pracami serwisowymi w naszym banku pragnę – dzięki Państwa uprzejmości – w imieniu Zarządu Banku Zachodniego WBK gorąco przeprosić.