"Zmiany w Moim ING będą widoczne od 12 listopada dla klientów indywidualnych i przedsiębiorców. Strona główna aplikacji mobilnej będzie podzielona na trzy główne sekcje. Pierwsza to "Moje finanse", w której widać będzie wszystkie produkty finansowe. Druga to osiem "Skrótów", dzięki którym można szybko dotrzeć do najpotrzebniejszych funkcji np. płatności BLIK, salda rachunku, przelewów do ZUS. Klient może samodzielnie ustawić skróty do wybranych usług i dodatków. Trzecia sekcja "Wybrane dla Ciebie" to obszar, w którym użytkownik zobaczy spersonalizowane podpowiedzi i oferty" - tłumaczy bank.
Zmiany dla klientów ING
"Najprawdopodobniej w pierwszym kwartale 2024 r. pojawi się weryfikacja telefonu z banku. Aplikacja poinformuje, że przychodzące połączenie to na pewno telefon z banku" - mówi cytowana w komunikacie Katarzyna Stawecka, dyrektor odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim.
2 października dotychczasową wersję aplikacji wyłączył Santander Bank Polska. Bank Millennium zapowiedział zmianę adresu logowania do bankowości elektronicznej. Jak dotąd nie podano dokładnej daty.