Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Commercial Union - dwa miliony czterysta tysięcy klientów

0
Podziel się:

Commercial Union Otwarty Fundusz Emerytalny BPH CU WBK ma już ponad dwa miliony czterysta tysięcy klientów. CU OFE umocnił tym samym swoje pierwsze miejsce wśród funduszy emerytalnych pod względem liczby klientów. Fundusz zajmuje też pierwsze miejsce pod względem wartości aktywów (ponad 2 mld zł).

Commercial Union Otwarty Fundusz Emerytalny BPH CU WBK ma już ponad dwa miliony czterysta tysięcy klientów. CU OFE umocnił tym samym swoje pierwsze miejsce wśród funduszy emerytalnych pod względem liczby klientów. Fundusz zajmuje też pierwsze miejsce pod względem wartości aktywów (ponad 2 mld zł).

Fundusz pozyskuje nowych klientów przede wszystkim spośród osób zaczynających pierwszą pracę lub działalność gospodarczą oraz w wyniku losowań przeprowadzanych przez ZUS.
W 2000 roku CU OFE pozyskał ponad 76 tys. członków, natomiast fundusz opuściło ponad 19 tys. osób.

Na blisko 88 proc. rachunków wpłynęła co najmniej jedna składka przekazana przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych (stan na 30 września 2000 roku). Średnia miesięczna składka przekazywana do CU OFE, liczona od początku działalności funduszu, wynosi ponad 109 zł.

Rosnąca liczba uczestników CU OFE potwierdza naszą pozycję lidera rynku funduszy emerytalnych – powiedział Zygmunt Kostkiewicz, prezes zarządu Commercial Union PTE. Wysoki procent rachunków z co najmniej jedną składką to dowód na rzetelność i profesjonalizm naszych przedstawicieli, podpisujących umowy z klientami – dodał. Podkreślił, że wśród nowych klientów CU OFE bardzo nieliczną grupę stanowią osoby, które przeniosły się z innych funduszy. Nie zachęcamy członków innych funduszy, by już teraz przenosili się do CU OFE, gdyż na razie nie jest to opłacalne ani dla klientów (którzy muszą ponosić stosunkowo wysokie opłaty) ani dla towarzystw emerytalnych (gdyż podraża koszty funkcjonowania całego II filara ubezpieczeń społecznych) – mówi prezes CU PTE.

Dodatkowo, ze względu na krótki czas funkcjonowania OFE klienci nie mają jeszcze możliwości rzetelnego porównania wyników inwestycyjnych funduszy. Uważam, że możliwość miarodajnej oceny wyników pojawi się w przyszłym roku, kiedy to po raz pierwszy zostanie wyliczona średnia ważona stopa zwrotu wszystkich OFE oraz minimalna wymagana stopa zwrotu – kluczowe punkty odniesienia dla funduszy emerytalnych i ich klientów – dodaje Zygmunt Kostkiewicz.

Największą rolę w pozyskiwaniu nowych klientów ma ponad 8 tys. agentów ubezpieczeniowych współpracujących z Commercial Union Polska – Towarzystwem Ubezpieczeń na Życie. Umowy przystąpienia do CU OFE można także podpisywać za pośrednictwem niezależnych agencji ubezpieczeniowych, brokerów oraz w placówkach Banku Przemysłowo-Handlowego i Wielkopolskiego Banku Kredytowego w całej Polsce.

Każdy członek funduszu otrzymuje kartę emerytalną, dzięki której w kilkuset bankomatach banków BPH i WBK może sprawdzić aktualną liczbę jednostek rozrachunkowych na swoim koncie w funduszu, cenę jednostki oraz datę zaksięgowania na rachunku ostatniej składki przekazanej przez ZUS.

Commercial Union PTE prowadzi obecnie kampanię reklamową w telewizji, radiu i prasie pod hasłem “Fundusz ludzi śpiących spokojnie”. Głównym celem kampanii jest umocnienie przekonania wśród klientów, że dokonali dobrego wyboru, przystępując do CU OFE.

emerytury
wiadomości
porady
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)