Niecałkowicie zadowolonych było 7 proc. respondentów, a pozostali nie byli zdecydowani w swej ocenie. Co piąty respondent nie miał kontaktu ze strony funduszu, 27 proc. badanych miało jednokrotny kontakt, dwukrotny 28 proc., czterokrotny i więcej 11 proc.
Klienci ocenili częstotliwość kontaktów na zbyt częstą w 1 proc., zbyt rzadką w 37 proc. Negatywne doświadczenia miało 3 proc. ankietowanych. 6 proc. spośród pytanych zadeklarowałoby przystąpienie do innego funduszu, niż ten, w którym obecnie się znajduje. Pytani o to jaki fundusz poleciliby znajomym i rodzinie 76 proc. mówiło, że ten z którego korzysta. Aż 70 proc. osób nie sprawdziło dotychczas swojego konta, tylko 24 proc. wiedziało o wysokości pobieranej prowizji przez PTE. Nieco ponad połowa zadowoliłaby się dochodem przekraczającym poziom inflacji, 18 proc. mimo dużego ryzyka zainteresowane jest maksymalnym dochodem. Pozostali przedkładają mały, ale pewny dochód.
Wśród nazw funduszy najczęściej padały nazwy: a href='http://www.money.pl/Fundusze/Emerytalne/Profile/CommercialUnion.html' class='news'>Commercial Union – 72 proc., Nationale-Nederlanden – 52 proc., OFE PZU – 47 proc. Najmniej znanymi były Pekao/Alliance OFE i OFE Kredyt Banku – po 2 proc.