Po dwóch latach od likwidacji firmy, spółka Via Moda wygrała przetarg i przejmie znaki towarowe znanej polskiej marki bielizny Atlantic. Okazuje się, że za nowym właścicielem spółki stoi jego dawna dyrektor kreatywna i były prezes w roli doradcy.
U szczytu popularności przychody Atlantica wynosiły około 140 mln zł rocznie. Większość bo, aż 60 proc. przynosiły rynki wschodnie – pisze "PulsBiznesu". Po tłustych latach przyszedł trudny czas i problemy finansowe. Ostatecznie w sierpniu 2015 roku, jak zdecydował sąd, Atlantic został zlikwidowany.
Ostatnia cena wywoławcza na znaki Atlantica wyniosła 954 tys. zł. Ja podaje "PB", tyle właśnie wyniosła oferta Via Mody, którą uznano za najkorzystniejszą. Okazuje się, że za zwycięską spółką stoi stara ekipa Atlantica.
Z KRS wynika, że głównym akcjonariuszem Via Mody jest Joanna Zielonka, która jak sprawdził dziennik, była dyrektor kreatywną Atlantica i projektantką marki. W roli doradcy z kolei wystąpi Wojciech Morawski - twórca i prezes dawnego Atlantica.
Jak zaznacza Wojciech Morawski w rozmowie z "Pulsem Biznesu", powrót na rynek planowany jest na wiosnę-lato 2018, a pomóc w tym ma doświadczony zespół, dawnych ludzi Atlantica.