Co czwarta polska firma rozwijała się mimo kryzysu i w czasie największej stagnacji zwiększała swoją sprzedaż.
To zdecydowanie najlepszy wynik ze wszystkich krajów Europy Środkowej i Wschodniej - wynika z publikowanych przez_ Puls Biznesu _ badań firmy doradczej Linea Directa.
W pierwszej połowie 2009 roku 24 procent polskich firm miało wyższą sprzedaż niż w takim samym okresie ubiegłego roku. W Rumunii, Czechach, na Węgrzech i Słowacji odsetek ten wyniósł zaledwie ok. 10 procent, a w Rosji - 17 procent.
U naszych sąsiadów spadek sprzedaży w firmach o 50 procent to nic niezwykłego. W Polsce taka sytuacja prawie się nie zdarzała - czytamy w _ Pulsie Biznesu _.
ZOBACZ TAKŻE:
gospodarka
wiadomości
wiadmomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło: