eBay poinformował o zmianach skierowanych do polskich klientów. Firma wprowadza inteligentne tłumaczenie dzięki zastosowaniu automatycznego tłumaczenia z i na język polski – sprzedawcy znad Wisły będą mieli łatwiejszy dostęp do 190 rynków. eBay ma w planach być w pierwszej trójce najpopularniejszych nad Wisłą platform e-commerce.
Oczywiście eBay nie postawił tylko na kwestie językowe i tłumaczenia. Firma planuje, że rozwój platformy w Polsce będzie stopniowy, a nowe funkcjonalności będą wprowadzane na podstawie analiz zachowań kupujących. Jest to zgodne ze strategią, jaką firma realizowała już wcześniej na wielu innych rynkach europejskich.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Kiedyś eBay był platformą zakupów kolekcjonerskich
eBay znany był głównie z unikalnych aukcji niespotykanych lub kolekcjonerskich produktów. W ostatnich latach portfolio serwisu się poszerzyło i dostosowało się do wymagań klientów. W ofercie można znaleźć ponad 520 kategorii zakupowych i ponad 1,4 mld ofert udostępnianych przez sprzedawców z całego świata.
W związku z nowym otwarciem na polskim rynku eBay przygotował kampanię promocyjną "Bierz najlepsze ze świata", skoncentrowaną głównie na działaniach online.
Co ciekawe, akcje największej platformy e-commerce w Polsce Allegro, straciły w dniu informacji o zmianie polityki eBay dla Polski 8 proc.