Livespace to nowej generacji CRM (customer relationship management czyli zestaw procedur i narzędzi istotnych w zarządzaniu kontaktami z klientami), który zwiększa produktywność zespołów sprzedaży B2B. Narzędzie wspomaga sprzedawców w żmudnych i powtarzalnych czynnościach, by mogli skupić się na sfinalizowaniu sprzedaży.
- Chcemy, aby każda firma osiągnęła przewidywalne i skalowalne przychody. Dlatego stworzyliśmy CRM, dzięki któremu zespoły handlowe mogą usprawnić i zautomatyzować proces sprzedaży, a przy pomocy sztucznej inteligencji będą osiągać dużo lepsze wyniki - mówi Michał Skurowski, prezes Livespace.
- Dajemy większą - niż inne aplikacje typu CRM - kontrolę nad procesem sprzedaży poprzez ustalenie nie tylko jego etapów, ale także konkretnych czynności wykonywanych przez handlowca. Dzięki temu możemy bardzo precyzyjnie analizować i sugerować działania sprzedażowe - zaznacza Skurowski.
Livespace to polski CRM, z którego korzystają setki firm w Polsce i za granicą, m.in. z branży finansowej, motoryzacyjnej, reklamowej, mediowej oraz IT. Obecnie firma skupia się na rozwoju produktu w zakresie zaawansowanej automatyzacji procesu sprzedaży oraz pracuje nad machine learning, aby jeszcze skuteczniej wspierać zarządzanie sprzedażą.
- Fundusz ARIA ma bardzo wysokie wymagania względem celów inwestycyjnych. Prześwietlamy firmy, sprawdzamy fakty, weryfikujemy dane. Jesteśmy sceptyczni, bo zależy nam na inwestowaniu wyłącznie w bezpieczne projekty. Firma Livespace przeszła ten test. Posiada przemyślany model biznesowy, realistyczną wizję rozwoju i godny zaufania zespół - mówi Dariusz Lewandowski, prezes ARIA Fund S.A.
Livespace przeznaczy pozyskany kapitał na dalszy rozwój technologii, aby skutecznie konkurować z globalnymi graczami na rynku rozwiązań typu CRM. Firma planuje kilkukrotnie zwiększyć zespół, który będzie odpowiedzialny za stworzenie i spopularyzowanie Livespace CRM. Finansowanie zapewnione przez Fundusz ARIA Nowych Technologii pozwoli Livespace na ekspansję zagraniczną.