- Mikro i małe przedsiębiorstwa to coraz ważniejsza grupa klientów sieci Lotos. W naszej filozofii działania kierujemy się zasadą znalezienia oferty dla każdej, nawet najmniejszej firmy - mówi Marcin Gerwatowski z Lotos Paliwa.
Według spółki rosnące wyniki sprzedaży paliw w jej sieci stacji napawają optymizmem i potwierdzają atrakcyjność oferty "Lotos Biznes".
- Pracujemy nad ciągłym rozwojem naszego produktu, docierając do kolejnych grup zakupowych mikro- i małych przedsiębiorców. Wymienić można tu korporacje taksówkarskie z Trójmiasta, Poznania, Białegostoku czy aglomeracji śląskiej - dodaje Gerwatowski.
Według Lotosu firmy, które zdecydują się na korzystanie z nowych rozwiązań mogą liczyć na uproszczenie rozliczeń, kontroli kosztów, czy wreszcie rabaty na zakup paliw i usług.
Sieć Lotosu to 476 stacji paliw.