Citi Handlowy przygotował nową odsłonę oferty dla segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. Od października klienci banku o rocznych obrotach poniżej 75 mln zł będą mieli do dyspozycji cztery pakiety usług oraz odmienioną stronę internetową.
Citi Handlowy uprościł segmentację firm z sektora MSP, i te zmiany są widoczne na nowej stronie internetowej banku, gdzie znajdą się trzy sekcje _ bankowość _: dla Klientów Indywidualnych, dla Przedsiębiorstw (roczne obroty poniżej 75 mln PLN) oraz dla Korporacji (roczne obroty powyżej 75 mln PLN).
Nowe nazewnictwo pakietów nawiązuje do kodu kolorystycznego logotypu Citi Handlowy. W ten sposób klientom zostaną zaoferowane cztery zestawy: _ Przystępny Biały _, _ Dynamiczny Czerwony _, _ Stabilny Niebieski _oraz _ Elitarny Granatowy _.
ZOBACZ TAKŻE:
Pakiety różnią się od siebie zakresem oferowanych usług oraz wysokością miesięcznych opłat. Każdy przedsiębiorca, niezależnie od wielkości firmy i specyfiki jej działalności, będzie mógł wybrać najkorzystniejsze dla siebie rozwiązanie. Pakiet_ Biały _ ma służyć najmniejszym przedsiębiorstwom, pakiet _ Czerwony _, adresowany do firm dynamicznie rozwijających się i pakiet _ Niebieski _, poszerzony o przywileje oraz _ Granatowy _ dla firm dużych i wymagających dużej elastyczności.