Na początku czerwca 2008 r. najbardziej aktywne polskie firmy rozpoczną ekspansję na rynkach europejskich w ramach programu Business Billboard Europe.
Business Billboard to kompleksowy program budowania społeczności biznesowych w krajach Unii Europejskiej oraz Rosji. Jest to inicjatywa oddolnie realizująca ideę europejskiej współpracy gospodarczej. Jej celem jest zniesienie granic w prowadzeniu biznesu na rynkach zagranicznych
i burzenie wszelkich przeszkód, które utrudniają przedsiębiorcom nawiązywanie współpracy gospodarczej z partnerami zagranicznymi.
Projekt inicjuje tworzenie wielopoziomowych relacji między firmami i organizacjami, wspiera firmy w prowadzeniu profesjonalnej działalności oferując im biznesowe know-how z wiarygodnych i sprawdzonych źródeł.
Business Billboard Europe (BB Europe) zogniskowany będzie wokół europejskiej platformy internetowej www.businessbillboard.eu, która w pierwszej wersji ruszy w maju 2008 r. Wielojęzyczny serwis umożliwiać będzie budowanie międzynarodowych relacji biznesowych, dostęp do platformy transakcyjnej wymiany produktów i usług oraz do profesjonalnego know-how oferowanego przez prestiżowych partnerów programu.
W II kwartale 2008 r. w ośmiu państwach europejskich ukaże się _ mapa polskiego biznesu _ w formie wielkoformatowego insertu do prestiżowych tygodników zagranicznych (m.in. _ Der Spiegel _, _ Le Point _, _ Sunday Times _). Insert ten zawierać będzie sprofilowane branżowo prezentacje najbardziej aktywnych polskich przedsiębiorstw zainteresowanych nawiązaniem współpracy z firmami zagranicznymi.
Uczestnicy BB Poland otrzymają również profesjonalne wsparcie z zakresu budowania relacji biznesowych, promocji i działalności na rynku UE. Inicjatywy takie jak Business Billboard Poland będą podejmowane cyklicznie i stopniowo obejmą swym zasięgiem kolejne kraje Europy.
Pakiet przeznaczony jest zwłaszcza dla firm z sektora średnich i małych przedsiębiorstw, dla których zaistnienie w tak szerokiej perspektywie biznesowej przy wsparciu wielu organizacji i prestiżowych europejskich mediów nie byłoby możliwe na własną rękę.
Money.pl jest patronem medialnym projektu