W ramach Programu 8.1. o pieniądze unijne mogą starać się mikroprzedsiębiorcy oraz mali przedsiębiorcy, którzy działają w internecie. Warunkiem jest prowadzeni firmy nie dłużej niż rok. Na złożenie wniosku jest niecały miesiąc - można składać je do 20 kwietnia. Minimalna kwota, którą można otrzymać na swój biznes w sieci to 20 tys. zł. Maksymalna to 700 tys.
Wsparcie dla danego projektu trwa najwyżej 24 miesiące i może wynosić do 70 procent wydatków firmy, które kwalifikują się do objęcia takim dofinansowaniem, a przypadku przedsiębiorcy, który nie ukończył 27 roku życia – do 80 procent. Wnioski można składać przez zarejestrowanie w Generatorze Wniosków (poig81.parp.gov.pl) dostępnym na stronie www.parp.gov.pl.
E-usługi, na które można dostać dofinansowanie z unijnego programu to przykładowo: systemy rezerwacji usług turystycznych, portale aukcyjne, platformy e-learningow, systemy wirtualnych doradców itp.
Czytaj więcej w Money.pl | |
---|---|
2 mld złotych za reklamę online w 2011 roku Reklama online urosła o 22 procent w porównaniu z poprzednim rokiem. Więcej pieniędzy zgarnia reklama wideo oraz mobile. | |
Zamiast pójść do pubu, wybieramy internet Mecze piłkarskie w internecie ogląda już 65 proc. Polaków, czyli więcej niż w pubach lub bezpośrednio na stadionach. Ciągle jednak największą popularnością cieszy się kibicowanie przed telewizorem we własnym domu. | |
7,27 mld zł na reklamę. Internet rośnie szybciej, niż TV Internet nadal jest najszybciej rozwijającym się medium reklamowym. Ale telewizji w najbliższym czasie nie dogoni. W tym roku padnie kolejny rekord polskiego rynku reklamowego, a najwięcej pieniędzy reklamodawcy wydadzą podczas Euro 2012. |