Według Masterlease Polska w Polsce następował stabilny wzrost wynajmu długoterminowego na poziomie 30 proc. rocznie.
_ - Prognozujemy, że będzie tak i w bieżącym, i w przyszłym roku _ - mówi Grzegorz Czarnecki, dyrektor pionu sprzedaży korporacyjnej Masterlease Polska.
General Motors Business Services w ciągu trzech lat wydał użytkownikom 10 tys. samochodów osobowych i dostawczych. Jest to najlepszy wynik w Polsce w zakresie sprzedaży produktów leasingowych wzbogaconych o dodatkowe usługi serwisowe.
- ZOBACZ TAKŻE:
W 2005 roku koncern General Motors wprowadził w Polsce ofertę usługi leasingu i wynajmu długoterminowego dla małych i średnich firm, o nazwie GM Business Services. Program od początku obsługiwany jest przez gdańską spółkę leasingową Masterlease, związaną właścicielsko z GM, która na koniec I półrocza odnotowała 15 proc. udział w rynku wynajmu długoterminowego.
Około 56 proc. samochodów w portfelu Masterlease, liczącym ponad 23 tysiące pojazdów, to marki GM czyli Opel, Chevrolet, Saab i Cadillac.
- _ Zakładamy, że udział w naszym portfelu produktów złożonych wzrośnie o ok. 10 procent. Jeśli chodzi o wpływ hamującej gospodarki na sprzedaż naszego flagowego produktu jakim jest wynajem długoterminowy , nie obawiamy się drastycznego spadku. Jest to związane z dynamicznym wzrostem popytu na tę usługę wśród firm z sektora MŚP _ - mówi Czarnecki.
( http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=03.08.2011 09:00&de=03.08.2011 17:35&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=WIG20&w=460&h=250&cm=0&rl=1 ) Sam porównuj dane na wykresach - wypróbuj MoneyAnalytics