W poniedziałek spółka opublikowała informację o skonsolidowanych przychodach ze sprzedaży za styczeń 2019 r. Wyniosły 15,5 mln zł, podczas gdy rok temu było to 14,2 mln zł.
Zdecydowanie najważniejszym segmentem dla spółki jest sprzedaż detaliczna, która zapewniła przychody na poziomie 14 mln zł. To o 10 proc. więcej niż rok wcześniej. Sprzedaż detaliczna obejmuje też handel przez internet.
Nieco gorzej niż przed rokiem spółka poradziła sobie za to w segmencie B2B obejmującym nie tylko sprzedaż dla klientów korporacyjnych, ale także eksport.
Znana przede wszystkim ze sprzedaży torebek skórzanych firma Wittchen ma za sobą dobry trzeci kwartał 2018 roku. Spółka prawie podwoiła zysk. Sprzedaż wzrosła m.in. dzięki zwiększeniu sieć salonów i akcji w Lidlu.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl