Szopi.pl, serwis umożliwiający robienie zakupów przez internet w sklepach, które nie prowadzą sprzedaży online, weźmie udział w programie Launchpad Accelerator. Jako jedyna firma z Polski będzie przez pół roku korzystać ze wsparcia w ramach programu Google.
Launchpad Accelerator jest organizowanym przez zespół Google Developers programem dla szybko rosnących startupów z potwierdzoną historią sukcesów rynkowych. W tym roku program po raz drugi objął firmy z regionu Europy Środkowo-Wschodniej.
Współpraca rozpoczyna się od dwutygodniowego szkolenia w San Francisco. Jego głównym elementem są sesje mentoringowe z inżynierami i menedżerami produktów z Google oraz z międzynarodowego zespołu mentorów zewnętrznych.
- To dla nas ogromne wyróżnienie, że nasz projekt został dostrzeżony przez specjalistów z Google - mówi Zbigniew Płuciennik, szef i twórca serwisu. - Wsparcie, z jakiego mamy szansę skorzystać, może znacząco wpłynąć na nasz dalszy, szybki rozwój. Jesteśmy jedyną polską firmą, która zakwalifikowała się do najnowszej edycji programu - podkreśla.
- Szopi.pl bardzo szybko się rozwija i cieszy coraz większym zainteresowaniem wśród Polaków - przekonuje Płuciennik. - Sukcesywnie poszerzamy listę sklepów, w których można zrobić zakupy dzięki nam oraz pojawiamy się w kolejnych miastach - dodaje. Za pośrednictwem Szopi.pl można obecnie robić zakupy w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
O firmie Szopi.pl pisaliśmy już w lutym. Serwis działa od połowy 2016 roku. Firma wypełnia lukę w rynku zakupów online, umożliwiając zakupy przez internet w takich sklepach jak Biedronka czy Lidl, które wciąż nie zdecydowały się na uruchomienie e-sklepu.
Szopi.pl stara się zdobyć przychylność klientów dzięki ekspresowemu tempu dostarczania zakupów pod wskazany adres. Zwykle nie zajmuje to firmie więcej niż godzinę.