Brytyjski startup planuje zebrać poprzez platformę crowdfundingową milion funtów na rozwój aplikacji Blow LTD służącej do zamawiania usług kosmetycznych - informuje CNBC.
Użytkownicy Blow LTD mogą rezerwować wizyty fryzjerów czy kosmetyczek w taki sam sposób, jak przy pomocy popularnej aplikacji Uber zamawia się transport.
Na razie mogą z niej korzystać mieszkańcy Londynu, ale plany są ambitne - firma planuje rozwinięcie działalności w innych częściach Wielkiej Brytanii, a także ekspansję na rynki zagraniczne i właśnie na ten cel zamierza przeznaczyć zebrane pieniądze.
Zbiórka została ogłoszona na Seedrs - platformie crowdfundingowej, na której darczyńcy otrzymują udziały firm, w które zainwestowali. Blow LTD oferuje 11,11 proc. swoich udziałów i planuje zebrać 750 tys. funtów.
Dharmash Mistry, inwestor i współzałożyciel firmy ocenił, że kwota ta zostanie prawdopodobnie przekroczona i uda się zebrać milion funtów. Drugim współzałożycielem startupu jest Fiona McIntosh - była redaktor naczelna magazynów Grazia i ELLE.
Mistry powiedział, że zbiórka pieniędzy na platformie crowdfundingowej pomoże także jego firmie zbudować bazę klientów.
Blow LTD nie jest pierwszym startupem w branży, ale od konkurencji odróżnia go fakt posiadania salonów, w których szkoli i weryfikuje specjalistów. Mistry zapewnia, że proces selekcji jest surowy i zaledwie 15 proc. ofert trafia do użytkowników aplikacji.