Nowi i przyszli przedsiębiorcy mogą uzyskać najważniejsze informacje na temat prowadzenia własnego biznesu - podkreśla w rozmowie z Informacyjną Agencją Radiową wiceprezes ZUS Paweł Jaroszek. Wyjaśnia, że na seminariach przybliżane są między innymi zasady zgłaszania działalności, zgłaszania do ubezpieczeń, opłacania składek czy też narzędzi jakie ZUS oferuje do sporządzania dokumentów ubezpieczeniowych.
Nie brakuje też konsultacji dotyczących usług oferowanych przez ZUS takich jak: Program Interaktywny Płatnik Plus, który ma przyczynić się do zmniejszenia błędów w dokumentach przesyłanych do ZUS. Konsultacje dotyczą też na przykład elektronicznych zwolnień lekarskich, które wchodzą w życie od nowego roku. Porad udzielają nie tylko przedstawiciele ZUS. Do współpracy zaproszeni zostali eksperci z Urzędów Skarbowych, Powiatowych Urzędów Pracy, Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Narodowego Funduszu Zdrowia i Urzędów Miasta.
Szczegółowe informacje dotyczące seminariów i dyżurów ekspertów dostępne są w placówkach ZUS i na stronie internetowej Zakładu.