Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Agata Kalińska
Agata Kalińska
|

Strategia Cyfrowego Buntownika. Alior Bank stawia na rozwiązania mobilne i internetowe

27
Podziel się:

Kontakt z bankiem przez internet, telefon albo komórkę oraz uproszczenie oferty produktów i usług - to zakłada strategia "Cyfrowego buntownika", realizowana przez Alior Bank. Nie znaczy to jednak, że bank będzie zamykał oddziały.

Strategia Cyfrowego Buntownika. Alior Bank stawia na rozwiązania mobilne i internetowe
(Krzysztof Olszewski/ wp.pl)

Kontakt z bankiem przez internet, telefon albo komórkę oraz uproszczenie oferty produktów i usług - takie udogodnienia zakłada strategia "Cyfrowego buntownika", realizowana przez Alior Bank. Nie znaczy to jednak, że bank będzie zamykał oddziały.

- Chcemy bardzo mocno stawiać na rozwiązania nowoczesne, rozwiązania technologiczne - mówi money.pl Urszula Krzyżanowska-Piękoś, wiceprezes Alior Banku odpowiedzialna za pion biznesu.

- Oddziały są niezbędne - dodaje. - To jest dziś bezwzględna konieczność. Klient absolutnie musi mieć dostęp do wszystkich kanałów obsługi: tradycyjnego, zdalnego - mówi Krzyżanowska-Piękoś.

- Chcemy, żeby bankowość dla przedsiębiorców stawała się coraz bardziej intuicyjna, żeby stawała się tłem dla codziennej działalności - dopowiada Maciej Surdyk, dyrektor zarządzający pionem rozwoju bankowości przedsiębiorstw w Alior Banku. - Dlatego integrujemy się z architekturą systemową e-państwa - mówi.

Teraz bank pracuje nad tym, by wykorzystać Jednolity Plik Kontrolny, by na jego podstawie oceniać zdolność kredytową klientów i do monitorowania swojej sytuacji, jeśli ktoś już korzysta z finansowania. - Wszystko po to, by przedsiębiorcy nie musieli przynosić kolejnych dokumentów czy przygotowywanych specjalnie dla banku analiz - wyjaśnia Surdyk.

- To jest strategia na lata 2018-2020. Pracujemy bardzo aktywnie nad zoperacjonalizowaniem tej strategii. Można więc powiedzieć, że pierwsze efekty naszych prac przedstawimy na przełomie października i listopada - podsumowuje Urszula Krzyżanowska-Piękoś.

Bank liczy, że wdrożenie strategii pozwoli utrzymać marżę odsetkową netto na poziomie 4,5 proc. i zapewnić akcjonariuszom banku wzrost zwrotu z kapitału z 8 proc. w 2016 r. do 14 proc. w 2020 r.

alior bank
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(27)
WYRÓŻNIONE
klientka
7 lat temu
Jak na razie to jedyna strategia, jaką realizuje organizacja przestępcza o nazwie Alior, to "Cyfrowy złodziej".
Aaaaaa
7 lat temu
Tragedia nie bank byłem w bph i nie było żadnych problemów z bankiem a od kiedy przejął alior żenada
Ali
7 lat temu
Alior Bank to porażka. Byłem wybrać swoje pieniądze to wypłacili mi tylko 1300 EUR bo więcej nie mieli !! Aby wybrać więcej jak 3000 EUR to trzeba osobiście złożyć dyspozycje w oddziale i za 3 dni przyjechał po kasę. Nie można zlecić tego przez telefon ani przez www !! Jednym słowem to nie jest ban to kiosk. Pewnie i w nie jednym kiosku mają więcej a dodam ze to było koło godziny 11 ;(
NAJNOWSZE KOMENTARZE (27)
gosc
6 lat temu
Pani wiceprezes była dyrektorem w BPH, sciągnęła pózniej szereg pracowników do Aliora, Za jej kadencji nie dostawalismy my zwykli pracownicy zadnych podwyzek. Tolerowała tylko swoich pupilków, i w ciagu jednego dnia potrafiła ich zwolnic. A tak na marginesie to zwykła alkoholiczka . Do 22 chlanie a potem w auto i do domu
Pietrek
7 lat temu
A ja konto mam kredyt mam i mnie się podoba. Pozdrawiam.
Obiektywnie
7 lat temu
Zgadzam sie Alior to wyludzacze pieniedzy, mojej mamie 70 letniej kobiecie sprzedali polise by niby oszczadzala na dzieci i wnuki. Gdy po wylewie nie zaplacila kilku skladek przerwali umowe i zgarneli 10 tys. Jej wlasnych srodkow!!! a gdy jeszcze zyla nie chcieli ze mna do niej pojechac do szpitala w Opolu i upowaznic mnie do jej konta. Nie polecam!!!
Klient najgor...
7 lat temu
Byłem w BPH i było ok. Po wykupieniu BPH przez Aliora stwierdzam, że gorszego banku nie ma. Jedna kasa czynna do 15.45 i siedmiomilowe kolejki. Aby cokolwiek tam załatwić to trzeba mieć anielską cierpliwość.
Michał
7 lat temu
Jako klient Aliora od samego początku gdy zaistniał w Polsce muszę powiedzieć że jest z dnia na dzień coraz gorzej. Nie można się u nich doprosić wymiany karty za którą muszę płacić a która nie działa. Zostały podjęte przynajmniej 4 próby rozwiązania problemu i za każdym razem sprawa nie doczekała się finału, gdyż kontakt się urwał po zgłoszeniu problemu. Zwiększające się opłaty to już standard w tym banku. Ich śmieszna strategia podboju rynku mobilnego jest chyba kierowana do przedszkolaków bo nowa szata graficzna jest upośledzona a żeby cokolwiek tam znaleźć trzeba przedzierać się przez jakieś durne opcje. Dla wszystkich którzy rozważają proszę się poważnie zastanowić przed założeniem w tym banku konta. Ogólnie nie polecam.
...
Następna strona