SEB TFI S.A. uruchomiło 22 października br. specjalny serwis zleceń internetowych. Każdy uczestnik funduszu SEB lub osoba zainteresowana taką formą oszczędzania może dokonać zlecenia bez wychodzenia z domu, przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Po podpisaniu umowy klient otrzymuje swój indywidualny PIN umożliwiający dostęp do własnego rejestru. Wtedy wystarczy już tylko wejść na stronę internetową www.seb.pl i odnaleźć serwis. Specjalnie opracowany przewodnik po serwisie ułatwi procedurę składania zleceń.
Zgodnie ze statutami poszczególnych funduszy SEB, drogą internetową można dokonywać zleceń nabycia i odkupienia jednostek uczestnictwa, konwersji jednostek, odwołania pełnomocnictwa, ustanowienia lub odwołania blokady rejestru, zmiany danych dotyczących uczestnika funduszu, a także zleceń otwarcia rejestru w związku z dokonaniem pierwszego nabycia. Aktywny PIN umożliwia składanie zleceń internetowych w odniesieniu do wszystkich obecnych i przyszłych rejestrów uczestnika, we wszystkich funduszach SEB, których statuty przewidują taką możliwość.
Zlecenia związane z odkupywaniem jednostek mogą być realizowane jedynie w oparciu o rachunek bankowy wskazany przez uczestnika funduszu w umowie. Każda zmiana rachunku musi być zgłoszona pisemnie i potwierdzona przez Towarzystwo. Dyspozycje zawierające jakiekolwiek nieprawidłowości lub niezgodności z rejestrem nie zostaną zrealizowane.