"Jednocześnie należy podkreślić, iż utrzymująca się od kilku miesięcy wzrostowa tendencja wolumenu sprzedaży gry wynika przede wszystkim z aktywnej polityki cenowej uwzględniającej promocje nawet do -90% od pierwotnej ceny gry. W związku z istotnie niższymi cenami gry wzrostowa tendencja wolumenu sprzedaży gry będzie miała relatywnie mniejszy wpływ na wyniki finansowe emitenta, niż wynikałoby to wprost z przyrostu samych wolumenów" - czytamy w komunikacie.
Spółka przypomina, że pierwotnie szacowała, że próg 100 000 sztuk sprzedanych kopii gry zostanie osiągnięty w ciągu 12 miesięcy od dnia jej premiery oraz, że z uwagi m.in. na okoliczności związane z przesunięciem premiery gry na rynku japońskim oraz niezadowalającą sprzedaż na pozostałych rynkach zarząd podjął wcześniej decyzję o odwołaniu pierwotnych prognoz.
7Levels to akredytowany deweloper gier wideo na konsole Nintendo, specjalizujący się w produkcji gier platformowych. Spółka jest notowana na rynku NewConnect od czerwca 2018 r.