"Polska to istotny hub logistyczny w Europie Środkowo-Wschodniej, a większa regionalizacja centrów dystrybucji jest ważnym elementem adaptacji łańcucha dostaw do zmieniających się dynamicznie potrzeb rynku. Prognozujemy ponadto, że w długoterminowej perspektywie umocni się trend przenoszenia części linii produkcyjnych z Azji z powrotem do Europy. W konsekwencji wzrośnie popyt na hale przemysłowe i powierzchnie magazynowe w całym kraju, ale także na ścianie wschodniej. Rozwijający się system dróg oraz dostępność pracowników to czynniki, które z pewnością przyciągną inwestorów do Lublina" - powiedział członek zarządu i head of development Bartłomiej Krawiecki, cytowany w komunikacie.
Położenie inwestycji 7R Park Lublin 3 km od obwodnicy miasta zapewni dostęp do dróg ekspresowych S12 oraz S19. Infrastruktura drogowa i kolejowa miasta umożliwi najemcom parku prowadzenie efektywnych operacji logistycznych na terenie kraju oraz za jego wschodnią granicą. Z kolei lokalizacja w dzielnicy przemysłowej, blisko centrum miasta, pozwala na wdrożenie rozwiązań charakterystycznych dla magazynów miejskich, dodano.
"Nasz lubelski kompleks, ze względu na położenie w granicach miasta, zaoferuje najemcom obiekty wielofunkcyjne. Znajdą się wśród nich duże hale magazynowe, powierzchnie dostosowane do prowadzenia działalności produkcyjnej oraz małe moduły około 2 tys. m2, typowe dla naszych magazynów miejskich City Flex. Łącząc różne parametry budynków w jednym parku logistycznym, chcemy stworzyć elastyczną ofertę odpowiadającą na różne potrzeby najemców" - wskazał Krawiecki.
7R posiada centra logistyczne w Brzeziu koło Krakowa, Czechowicach-Dziedzicach, Kokotowie koło Krakowa, Kowalach koło Gdańska,Piekarach Śląskich, Sosnowcu i Swarożynie.