"Tylko we wrześniu 2019 r., Airtime osiągnęła obrót na poziomie 13 mln euro, przy kilkuprocentowym zysku na marżach. Obrót w całym 2019 r., ma wynieść aż 81 mln euro przy 1,3 mln euro EBITDA. Firma, która jest częścią notowanej na włoskiej giełdzie Grupy CHL, planuje debiut na warszawskiej GPW" - czytamy w komunikacie.
Wrześniowe wyniki potwierdzają pozytywny trend rozwoju firmy, podkreślono także. Spółka umacnia swoją pozycję na wymagającym rynku telekomunikacyjnym, zmonopolizowanym przez dużych międzynarodowych graczy. Airtime prowadzi biznes oparty na odsprzedaży usług telekomunikacyjnych operatorom internetowym oraz dużym podmiotom rynkowym. Spółka działa w Polsce, ale jej zasięg i plany są nakierowane są też na międzynarodowe rynki.
"W ujęciu średniookresowym wyniki spółki pokazują tendencję wzrostową i są świadectwem realizacji dobrze zaplanowanej strategii rozwoju. Znaczna część tego wzrostu spowodowana jest przyłączeniem Airtime do notowanej na włoskiej giełdzie Grupy CHL, która pozostaje międzynarodowym liderem innowacji na rynku TLC. Airtime będzie grało pierwszorzędną rolę w tworzeniu międzynarodowej marki telekomunikacyjnej. W ramach tej marki, spółki z Grupy CHL, będą współpracowały przy tworzeniu unikalnych rozwiązań dla klientów. Bardzo dobre tegoroczne wyniki finansowe uzyskane przez Airtime, potwierdzają słuszność obranego modelu biznesowego i stały się impulsem w kierunku podjętych już działań, których efektem może być już w niedalekiej przyszłości debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie" - czytamy także.
Grupa spółek z Polski, Rumunii, Włoch, Wielkiej Brytanii i Irlandii, której liderem jest właśnie Airtime, wyrasta na jednego z głównych graczy na rynku telekomunikacji i łącz telefonii komórkowej w Europie, polegającym na bazie klientów o wartości przekraczającej 150 mln euro rocznie, wskazano w materiale.
Airtime specjalizuje się w obrocie hurtowym usług telekomunikacyjnych i telefonicznych. Jest częścią notowanej na włoskiej giełdzie Grupy CHL, która skupia się obecnie na rozwoju na rynkach EMEA, w tym szczególnie w Polsce.