Kampania crowdfundingowa jest promowana na platformie Beesfund. Pozyskane środki mają być przeznaczone na dalszy rozwój.
Inwestorzy mogą objąć akcje spółki Alkoholowe i dzięki temu pośrednio wspierać rozwój mikroproducentów mocnych alkoholi, a także – być może - zyskać w przyszłości na wzroście wartości akcji spółki. Alkoholowe chce w 2023 roku chce zadebiutować na warszawskiej giełdzie, na rynku NewConnect.
Alkoholowe, oprócz handlu obcymi markami, będzie zajmować się także produkcją własnych trunków we współpracy ze znanymi osobami ze świata showbiznesu. Zapowiada, że w planach jest seria "księżycówek" oraz "tequila".
Według spółki, przyszłość mocnych alkoholi rzemieślniczych w Polsce dopiero się kształtuje, ale to one wkrótce będą najszybciej rosnącą kategorią wśród alkoholi mocnych.
Zobacz też: Jak często pijemy alkohol? Polacy na tle UE
"W naszej ocenie, rynek kraftowych alkoholi mocnych czeka podobny rozwój, co rynek piw kraftowych. Dlatego już teraz chcemy stać się podmiotem, który będzie stabilnym partnerem dla marek działających na rynku, a także dla tych, które będą dopiero powstawać" – czytamy.
"Odpowiednio wczesna reakcja i zagrzanie sobie miejsca na rynku dystrybucyjnym, zanim nadejdą najpoważniejsze wzrosty, da nam pozycję lidera i pozwoli wykorzystać rosnący trend do osiągnięcia zakładanych celów, w tym bycia największym dystrybutorem tego rodzaju dóbr w Polsce" – czytamy dalej.