"Nasz omnichannelowy ekosystem sprzedaży zakłada postawienie w centrum klienta i bycie wszędzie tam gdzie ona czy on. W ostatnim miesiącu z naszej aplikacji skorzystało ponad 600 tysięcy unikalnych użytkowników, którzy spędzają z marką więcej czasu (średnio o minutę dłużej niż na www podczas danej wizyty), otwierają ją 2x w tygodniu, mają z nami bardziej jakościową interakcję i są w nią bardziej zaangażowani. Jest to też droga do odmładzania bazy klientów CCC - aplikacja jest niezwykle popularna zwłaszcza wśród klientów w wieku 18-24 lat" - powiedział Head of Ecommerce Campaigns & Mobile APP w CCC Michał Pachnik, cytowany w komunikacie.
Spółka podała, że aplikacja otrzymuje wysokie oceny użytkowników - średnio 4,4 w sklepie Google Play i 4,7 w App Store, a zespół pracuje nad rozwojem kolejnych funkcji aplikacji.
"Chcemy, aby docelowo odpowiadała za ponad połowę sprzedaży z kanału mobilnego, była jednym z głównych okien do świata marek CCC i pierwszym punktem cyfrowego kontaktu klientów z nami"- powiedział dyrektor ds. Rozwoju Omnichannel CCC Jakub Jasiński.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.