"W czasie pandemii kluczowe jest zapewnienie bezpieczeństwa pacjentów i personelu medycznego, przy jednoczesnym zachowaniu ciągłości świadczenia opieki lekarskiej. Jest to możliwe dzięki zdalnemu kontaktowi lekarza z pacjentem, dlatego przygotowaliśmy Teleporady, z których mogą korzystać lekarze w szpitalach i przychodniach" - powiedział zastępca dyrektora pionu d/s sprzedaży w pionie opieki zdrowotnej Asseco Poland Jan Butkiewicz, cytowany w komunikacie.
Dzięki współpracy Asseco z Operatorem Chmury Krajowej, rozwiązanie udostępniane jest jako usługa w Chmurze Krajowej. Zapewnia to najwyższy poziom bezpieczeństwa danych oraz pozwala na korzystanie z Teleporady z dowolnego miejsca, bez potrzeby wychodzenia z domu, podano także.
Asseco Poland S.A. specjalizuje się w produkcji i rozwoju oprogramowania. Jest to największy software house z polskim kapitałem, ponad połowę przychodów grupy stanowią rozwiązania własne. Asseco jest szóstym największym dostawcą oprogramowania w Europie.