Wniosek wpłynął 13 maja, sprawa jest w toku.
"Koncentracja polega na przejęciu przez British Automotive Holding Spółka Akcyjna w Warszawie kontroli nad przedsiębiorstwem SsangYong Motors Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Warszawie [...] poprzez wykorzystanie wehikułu korporacyjnego w postaci spółki celowej, do której uprzednio wniesione zostanie przedsiębiorstwo SsangYong Motors Polska sp. z o.o., a następnie udziały w spółce celowej nabędzie British Automotive Holding S.A." - czytamy w komunikacie.
W ub. tygodniu BAH podał, że podpisał list intencyjny ze spółką SsangYong Motors Middle Europe N.V. z siedzibą w Belgii, w którym strony uzgodniły najbardziej istotne warunki potencjalnej transakcji sprzedaży 100% udziałów SsangYong Polska (SS1) na rzecz BAH.
British Automotive Holding S.A. prowadzi działalność holdingową, zaś jej spółki zależne zajmują się sprzedażą samochodów osobowych. Z kolei, SsangYong Motors Polska sp. z o.o. zajmuje się handlem hurtowym i detalicznym pojazdami samochodowymi.