"Oferujemy klientom kolejną usługę płatności mobilnych, jaką jest BLIK. Wprowadzenie tej formy płatności mobilnych do oferty Banku BPS i banków spółdzielczych z Grupy BPS, dobrze wpisuje się w obecny czas obostrzeń spowodowanych pandemią, kiedy klienci ograniczają płatności gotówką i realizują je bez jej udziału. Chcę też podkreślić, że to nie koniec wprowadzania nowych płatności mobilnych w Grupie BPS, wkrótce wdrożymy kolejne" - powiedział prezes Banku BPS Artur Adamczyk, cytowany w komunikacie.
Klienci Banku BPS oraz wybranych banków spółdzielczych z Grupy BPS mogą korzystać z BLIK-a poprzez aplikację BS Pay. Aplikacja dostępna jest na urządzeniach z systemem Android oraz iOS, podano także.
Bank Polskiej Spółdzielczości (BPS) działa na polskim rynku od 1992. Zrzeszając 308 banków spółdzielczych tworzy największe zrzeszenie banków spółdzielczych w Polsce. Specjalizuje się w obsłudze samorządów, rolnictwa, przemysłu rolno-spożywczego, handlu, rzemiosła i turystyki
BLIK stanowi ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie informatyczne. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP). Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska. Z BLIKa mogą korzystać również klienci Getin Noble Banku, BNP Paribas Bank Polska, Credit Agricole, Banku Pekao, Inteligo, T-Mobile Usługi Finansowe, a także banków spółdzielczych zrzeszonych w SGB.