"Bankowość elektroniczna Banku Millennium została zbudowana zupełnie od nowa i w całości zaprojektowana wewnątrz banku. Do jej stworzenia zastosowano unikatowe na polskim rynku technologie (m.in. mikroserwisy) i wyjątkowy design" - czytamy w komunikacie.
Nowy serwis zawiera sekcję Wydarzenia, która jest m.in. narzędziem wspierającym zarządzanie domowym budżetem.
"Lista Wydarzeń będzie systematycznie rozszerzana o nowe typy informacji, których potrzebuje użytkownik. Docelowo ma być sercem systemu i głównym kanałem kontaktu z klientem w bankowości elektronicznej. Tutaj klient zobaczy oferty dopasowane do jego potrzeb, sposobu zarządzania finansami i zachowań. Bank zaskoczy go życzeniami urodzinowymi, przypomni o ubezpieczeniu bagażu dostępnym w karcie, jeżeli zauważy, że klient dużo podróżuje. Podpowie też, jak zaoszczędzić na codziennych zakupach" - czytamy także.
Na stronie głównej znalazły się też Dodatki, które mają ułatwić bankowanie. Zostały wybrane po konsultacjach z użytkownikami, podczas testów użyteczności. Klient może je dowolnie konfigurować.
"Nowy design serwisu umożliwia m.in. również szybką ocenę stanu finansów. Całe menu zostało uproszczone, dzięki czemu nawigacja jest jeszcze bardziej intuicyjna. W nowym serwisie pojawiły się animowane, obracające się kafelki z produktami, pokazujące przydatne informacje dla klienta, na których odwrocie pojawiają się najczęściej wykonywane przez niego czynności. Dodatkowo sposób prezentowania podsumowania finansów dostosowany został do możliwości, jakie daje regulacja PSD2" - podsumowano.
Bank Millennium jest ogólnopolskim, uniwersalnym bankiem, działającym pod tą marką od 2003 roku. W roku 1992 akcje banku (wówczas BIG SA) - jako pierwszej instytucji finansowej - zadebiutowały na GPW. Strategicznym akcjonariuszem Banku Millennium jest Banco Comercial Portugues (Millennium bcp) - największy komercyjny bank w Portugalii.