"W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do oferty banku istotne zmiany, które powinni docenić ci spośród naszych klientów, którzy cenią sobie nowoczesną bankowość. Nasza najnowsza propozycja to Apple Pay - usługa, która świetnie wpisuje się w nasze plany dotyczące rozwoju Banku Pocztowego w obszarze nowych technologii" - powiedziała dyrektor Departamentu Kart Płatniczych i Bankowości Elektronicznej Banku Pocztowego Sylwia Kosidło, cytowana w komunikacie.
Klienci Banku Pocztowego mogą dodawać do Apple Pay karty debetowe i kredytowe Mastercard i Visa. Takiej możliwości nie dają jedynie naklejki płatnicze dostępne w ofercie banku, podano również.
"Bank Pocztowy staje się coraz bardziej cyfrowy - co stanowi realizację jednego z założeń strategii Banku Pocztowego do 2022 r. W ostatnim czasie bank wprowadził m.in. bezpieczny sposób logowania do aplikacji EnveloBanku oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii (odcisk palca), udostępnił klientom płatności mobilne GooglePay. Klienci banku uzyskali też możliwość korzystania z nowoczesnej platformy EnveloBanku w zakresie bankowości internetowej i mobilnej" - przypomniano w komunikacie.
Bank Pocztowy świadczy usługi finansowe w urzędach pocztowych i własnych oddziałach w całym kraju. Powstał w 1990 roku w Bydgoszczy.