"Cieszę się, że spółki z grupy Poczty Polskiej wprowadzają nowoczesne i użyteczne rozwiązania dla klientów. Naszym celem jest wspólne działanie i rozszerzanie oferty grupy o innowacyjne produkty oparte na nowych technologiach. Nowa aplikacja EnveloBanku to wygodne rozwiązanie, które ułatwi wakacyjne podróże" - podkreślił prezes Poczty Polskiej Tomasz Zdzikot, cytowany w komunikacie.
Funkcjonalność Autopay jest dostępna dla klientów korzystających z aplikacji EnveloBank na urządzeniach z systemem Android, a intencją banku jest, by w kolejnym etapie skorzystać z niej mogli również użytkownicy urządzeń firmy Apple, bazujących na iOS.
"Wszystkie nasze działania ukierunkowane są na realizację strategii, której głównym założeniem jest większa digitalizacja banku i jego usług. Nieustannie dążymy do tego, aby nasza aplikacja EnveloBank stała się rozbudowaną platformą mobilną i internetową dla wszystkich klientów Banku Pocztowego. Planowane uruchomienie Autopay to kolejny krok w tym kierunku" - dodał członek zarządu Banku Pocztowego Tomasz Dąbrowski.
W ostatnim czasie Bank Pocztowy wprowadził szereg rozwiązań w zakresie rozwoju bankowości mobilnej. W ubiegłym roku klienci Banku Pocztowego uzyskali między innymi możliwość realizacji płatności za pośrednictwem GooglePay, ApplePay oraz GarminPay, a w marcu tego roku także bezpiecznego logowania do aplikacji EnveloBank oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii.
Bank Pocztowy świadczy usługi finansowe w urzędach pocztowych i własnych oddziałach w całym kraju. Powstał w 1990 roku w Bydgoszczy.