Stało się to 29 marca wraz z wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego. Skrót "BGŻ", pochodzący od poprzedniej nazwy "Bank Gospodarki Żywnościowej" ostatecznie znika. W weekend nastąpiło ujednolicenie marki. Pojawiła się ona w placówkach, systemach i aplikacjach, na kartach płatniczych oraz materiałach marketingowych - podał bank.
Czytaj też: BGŻ BNP Paribas sfinalizował przejęcie Raiffeisena. Rebranding w najbliższych miesiącach
"Zmiana marki nie wymaga od klientów podejmowania jakichkolwiek działań, wszystkie umowy pozostały w mocy, bez konieczności podpisywania dodatkowych aneksów. Nie zmieniły się również numery rachunków bankowych, aktywne pozostają wszystkie karty i numery PIN. Nie zmieniły się również: adres siedziby, numer NIP i KRS banku" - czytamy w komunikacie.
Zobacz też: Banki przyszłości. Wystarczy, że klient pomyśli, czego chce
To jak długa była droga, zanim bank osiągnął obecny kształt, pokazuje dowcipny twit banku z okazji 1. kwietnia. Nazwę banku, która zawiera wszystkie dotchczasowe składowe, w tym przejęty niedawno Raiffeisen Polbank, streszczono w "zaledwie" 15 słowach.
31 października ubiegłego roku nastąpiło przejęcie przez BGŻ BNP Paribas działalności podstawowej Raiffeisen Bank Polska. Na czwarty kwartał 2019 r. zaplanowana jest fuzja operacyjna.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl