Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

BoomBit: Łączne przychody grupy spadły o 10% m/m do ok. 11,11 mln zł w styczniu

0
Podziel się:

Łączne przychody z gier Grupy BoomBit wyniosły w styczniu br. ok. 11,11 mln zł, co oznacza spadek o 10% m/m, podała spółka.

BoomBit: Łączne przychody grupy spadły o 10% m/m do ok. 11,11 mln zł w styczniu

"W styczniu 2021 przychody z gier Grupy BoomBit pomniejszone o koszty marketingu związane z pozyskiwaniem użytkowników oraz prowizji platform dystrybucyjnych wyniosły ok. 5,2 mln zł w porównaniu do ok. 5,4 mln zł w grudniu 2020 (-4% m/m). Łączne przychody z gier Grupy BoomBit w styczniu 2021 wyniosły ok. 11,1 mln zł (-10% m/m). Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie ok. 5,4 mln zł (-15% m/m), natomiast koszty prowizji platform 0,53 mln zł (-6% m/m)" - czytamy w komunikacie.

W styczniu 2021 łączna ilość pobrań gier Grupy BoomBit wyniosła ok. 13,8 mln.

W ubiegłym miesiącu zadebiutowały kolejne gry hyper-casual, m.in. "Base Jump Wingsuit Gliding", "Jump The Car" oraz "Turbo Tap Race" - ich skalowanie rozpocznie się w lutym. Pod koniec stycznia na platformie Nintendo Switch zadebiutowała gra "Cooking Festival". Obecnie na platformie Switch znajduje się 14 tytułów BoomBit.

"W styczniu osiągnęliśmy dwucyfrowy poziom przychodów w milionach, ponownie dzięki dobrej kontrybucji gier hyper-casual, w tym starszych gier - 'Bike Jump', 'Ramp Car Jumping' oraz 'Slingshot Stunt Driver'. Nasze gry podobają się użytkownikom, a dzięki odpowiednio skalowanym kampaniom marketingowym mogą jeszcze długo przynosić satysfakcjonujące przychody, co widać w ostatnich miesiącach. Z kolei segmenty gier GaaS oraz gier legacy utrzymują stabilny poziom przychodów. W styczniu wprowadziliśmy na rynek kilka nowych gier segmentu hyper-casual, a także związane z gorącym okresem chińskiego Nowego Roku nowe eventy w grach GaaS 'Archery Club' i 'Darts Club'. Jesteśmy gotowi także do zmian związanych z zakresem prywatności w nowym iOS" - skomentował prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie.

BoomBit to producent i wydawca gier mobilnych. Działa na rynku globalnym, produkując gry w formule free-to-play na platformy iOS oraz Android, a także gry na platformę Nintendo Switch. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od maja 2019 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)