"Dużo nauczyliśmy się z dotychczasowych testów, które prowadziliśmy dwukrotnie z firmą Carrefour oraz z firmą Piotr i Paweł. Mogę zapewnić, że nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa i wkrótce wykonamy kolejny krok" - powiedział Kucharski w rozmowie z ISBnews podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu.
Jak podkreślił, na podstawie doświadczeń z innych rynków europejskich, bp docenia współpracę z wyspecjalizowanymi partnerami detalicznymi, którzy mają odpowiednie know-how i mogą w tę współpracę dużo wnieść.
"Oczywiście, można rozwijać sklepy convenience własnymi siłami i my zresztą sporo zrobiliśmy w tym kierunku, modernizując większość naszych sklepów w ostatnich latach, ale siła zakupowa czy logistyka doświadczonego partnera może tu być wartością dodaną" - podkreślił.
Koncern bp, który rozpoczął działalność w Polsce w 1991 r., miał 575 stacji paliw na koniec 2019 r., co oznaczało drugą pozycję na rynku.
Piotr Apanowicz