"'Warhammer: Age of Sigmar' to wyjątkowo popularny świat fantasy, o globalnej rozpoznawalności marki. Bardzo nas cieszy możliwość stworzenia tytułu osadzonego w szeroko znanym uniwersum, które stanowi podstawę kilkudziesięciu książek oraz gier komputerowych i karcianych - to imponujący wynik" - powiedział prezes Błażej Szaflik, cytowany w komunikacie.
Produkcja tytułu osadzona w uniwersum "Warhammer: Age of Sigmar" rozpocznie się w IV kwartale 2019 roku. Środki na jego realizację studio pozyskało z przeprowadzonej w maju br. pierwszej oferty publicznej (IPO), podano również.
"Otrzymaliśmy od inwestorów 2,7 mln zł, z czego zdecydowana większość zostanie przeznaczona na produkcję wspomnianej gry VR Fantasy, wraz z działaniami marketingowymi oraz promocją. Chcemy, aby tytuł zadebiutował na wszystkich głównych platformach VR-owych" - podkreślił członek zarządu Carbon Studio Aleksander Caban.
22 maja spółka informowała, że planuje przeznaczyć 2,3 mln zł (w tym 2 mln zł ze środków z emisji akcji) na produkcję i marketing nowej gry z gatunku VR Fantasy na komputery osobiste i urządzenia mobilne.
Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu uzyskania istotnych i trwałych przewag konkurencyjnych w ramach obranej specjalizacji, stale rozszerza know-how z dziedziny tworzenia tytułów XR (wspólna nazwa dla VR i AR).