"Pomimo trudnego 2020 roku, Carrefour Polska ma już blisko 700 sklepów w formacie convenience. W 2021 r. będziemy dalej aktywnie rozbudowywać ich sieć wykorzystując naszą strategiczną synergię omnikanałową z własną siecią handlową i pomagając naszym partnerom franczyzowym w dochodowym prowadzeniu sklepów. Oferujemy bardzo dobre warunki współpracy, przejrzystą umowę, elastyczne rozwiązania i przyjazny model partnerskiej franczyzy. Dzięki dużej różnorodności formatów jesteśmy w stanie dopasować ofertę do indywidualnych możliwości, lokalizacji, a przede wszystkim potrzeb lokalnego klienta" - powiedział dyrektor Sklepów Convenience w Carrefour Polska Krzysztof Łagowski, cytowany w komunikacie.
Wśród 9 nowych sklepów Carrefour Express, 4 działają w Warszawie, a spośród pozostałych 3 w Gdyni, Krakowie, Gorzowie Wielkopolskim - tu w galerii handlowej Feeria. Kolejne 2 zostały otwarte na MOP Wilczyce przy autostradzie A4 w Legnicy oraz stacji paliw w Sękowie. Sklepy Carrefour Express oferują ponad 1500 artykułów, podano również.
Sklepy Globi są kierowane do mieszkańców małych miast oraz terenów wiejskich. Jeden z nowych sklepów powstał w Bydgoszczy, a 2 w mniejszych miejscowościach: Lesznowoli i Sierakowicach Lewych, podała sieć.
Rozwój tych ostatnich jest szczególnie dynamiczny z uwagi na połączenie atutów sklepu convenience oraz stacji paliw, stąd sieć jest otwarta na nowe, ciekawe lokalizacje. Pod koniec 2019 r. działało 70 przy stacyjnych sklepów franczyzowych Carrefour, rozmieszczonych w różnych częściach Polski. W 2020 r. sieć planuje otwarcie kolejnych placówek, podsumowano.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.