"Rozwój systemu click&collect dla zakupów spożywczych to wynik konsekwentnie realizowanej strategii omnikanałowości. Obserwujemy i dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów, dla których ważna jest oszczędność czasu, bezpieczeństwo zakupów oraz ich komfort, co zapewniamy poprzez oferowanie wielu sposobów przejścia przez proces zakupowy w Carrefour. Stawiając potrzeby klienta na pierwszym miejscu umożliwiliśmy zamówienie zakupów w naszym sklepie internetowym nie tylko z dostawą do domu, ale również z odbiorem w ponad 200 sklepach Carrefour w całej Polsce" - powiedział członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska Michał Sacha, cytowany w komunikacie.
Koszyk kompletuje się na stronie internetowej, po czym składa się zamówienie i dokonuje płatności online, podano także.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.