"Rozszerzamy zasięg naszego e-sklepu spożywczego o kolejne, po Warszawie oraz Katowicach, miasto i debiutujemy na rynku e-grocery w Krakowie. Rozwój Carrefour Polska w segmencie internetowych zakupów spożywczych jest efektem wdrożonej i konsekwentnie realizowanej przez sieć strategii omnikanałowości . Nasze dotychczasowe doświadczenia pokazują, że Polacy przekonują się do kupowania produktów spożywczych przez internet. Liczymy, że wygodę tej formy dokonywania zakupów w Carrefour docenią także mieszkańcy Krakowa" - powiedział dyrektor marketingu, digital, IT, E-commerce i usług finansowych Carrefour Polska Michał Sacha, cytowany w komunikacie.
E-sklep spożywczy Carrefour dysponuje tzw. dark store, czyli magazynem spożywczym dedykowanym zakupom internetowym. Dark store funkcjonuje już w Warszawie, od lutego br. Katowicach, a w Krakowie ma około 750 m2. Podobnie jak w pozostałych miastach, znajdują się w nim produkty FMCG, podał Carrefour.
Według badania Mobile Institute i Izby Gospodarki Elektronicznej, sporządzonego na zlecenie Frisco.pl w 2018 roku, e-zakupy spożywcze Carrefour znalazły się na 1. miejscu w grupie najbardziej rozpoznawalnych sklepów internetowych w Polsce, a 43% badanych wskazało Carrefour.pl jako sklep, w którym robi swoje zakupy spożywcze, podano także w materiale.
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.