"Duże wzrosty sprzedaży w kanele e-commerce i rosnąca popularność usługi zamów i odbierz przyczyniły się do przyspieszania prac nad rozwiązaniem wspierającym i ułatwiającym zakupy, a przy tym zapewniającym bezpieczeństwo i możliwość bezkontaktowego odbioru towarów. CastoMaty, bo tak będą nazywać się własne skrytki Castoramy, zapewnią możliwość odbioru towaru zamówionego za pośrednictwem strony internetowej w ciągu 2 godzin od złożenia zamówienia" -czytamy w komunikacie.
Specjalnie przygotowane maszyny są w stanie pomieścić wiele produktów, nawet tych wielkogabarytowych.
"Innowacyjnym rozwiązaniem jest wydawanie skompletowanych zamówień od razu na wózkach, dzięki czemu łatwo i komfortowo będzie można przewieźć i zapakować produkty do samochodu. Odbiór będzie odbywał się za pomocą otrzymanego kodu PIN, a cały proces będzie trwał kilka sekund" - czytamy dalej.
Zamówienia do skrytek automatycznych Castoramy są całkowicie darmowe.
"CastoMaty będą czynne 24/7, dzięki czemu zamówienie będzie można odebrać o dowolnej godzinie każdego dnia. Pierwszy automat można już przetestować w warszawskim sklepie sieci, przy ul. Popularnej" - czytamy także.
Castorama podała też, że pracuje nad dalszą automatyzacją procesu robienia zakupów oraz zwrotu towarów.
"Oprócz nowych rozwiązań spółka proponuje szeroki wachlarz możliwości odbioru towarów zamówionych przez internet - w punkcie odbioru w sklepie, dostawę przez partnerskie Paczkomaty InPost oraz zróżnicowane opcje kurierskie" - podsumowano w materiale.
Castorama Polska uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 81 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 12 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej grupy posiadającej ponad 1 200 sklepów w 10 krajach Europy.