Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

CCC miało 339,9 mln zł straty netto, 309,8 mln zł straty EBIT w I kw. 2020 r.

0
Podziel się:

CCC odnotowało 339,9 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2020 r. wobec 152,6 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.

CCC miało 339,9 mln zł straty netto, 309,8 mln zł straty EBIT w I kw. 2020 r.

"Po uwzględnieniu przychodów i kosztów finansowych oraz podatku dochodowego strata netto za okres I-III 2020 r. wyniosła 354,4 mln zł i była o 200,6 mln zł wyższa niż w okresie I-III 2019 r." - czytamy w raporcie.

Strata operacyjna wyniosła 309,8 mln zł wobec 148,6 mln zł straty rok wcześniej.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 965,1 mln zł w I kw. 2020 r. wobec 1 038,6 mln zł rok wcześniej.

"Przychody ze sprzedaży za okres I-III 2020 r wyniosły 965,1 mln zł, co stanowiło spadek o 73,5 mln zł (-7,1%) w stosunku do porównywalnego okresu roku poprzedniego. Na spadek sprzedaży zasadniczy wpływ miał wybuch pandemii (zamknięcie sklepów stacjonarnych w trakcie sprzedaży kolekcji wiosennej)" - czytamy dalej.

Udział przychodów ze sprzedaży detalicznej w sprzedaży ogółem w okresie I-III 2020 r wyniósł 55,1% przy udziale e commerce 42,7% i 2,2% udziale sprzedaży hurtowej. Największym rynkiem sprzedaży detalicznej wciąż pozostaje Polska, której udział w łącznej sprzedaży w pierwszym kwartale 2020 r. wyniósł 51,7% w porównaniu z 51,6% w pierwszym kwartale 2019 r. Sprzedaż detaliczna na 1 m2 za okres I-III 2020 r. wyniosła 0,74 tys zł/m2 wobec 1,13 tys zł/m2 w analogicznym okresie 2019 r., podano także.

W ujęciu jednostkowym strata netto w I kw. 2020 r. wyniosła 14 mln zł wobec 9 mln zł straty rok wcześniej.

Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 5 844,7 mln zł w 2019 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)